Outsourcing procesów biznesowych CCI-BPO

CCI-BPO ten projekt jest bardzo dobrze ugruntowany w najnowszych badaniach i opiera się na bogatych doświadczeniach wiodącej światowej organizacji BPO oraz call center. Zaspokoi potrzeby i oczekiwania wszystkich przedstawicieli sektora BPO.

Materiały wykorzystywane w projekcie zostały opracowane przez specjalistów Future Perfect Business English. Motywujące i bardzo istotne materiały szkoleniowe, które zostały zaprojektowane w sposób umożliwiający trenerowi elastyczny dobór bazy materiałowej do indywidualnych potrzeb danego projektu.

CCI-BPO zawiera unikalne materiały, które zostały przygotowane i opublikowane przez Cambridge University.

Instruktor kursu posiada tytuł Master of Business uzyskany na Amerykańskich albo Brytyjskich uczelniach.

Czego można się spodziewać po projekcie CCI-BPO?

  • Zostaniesz profesjonalistą w branży BPO.
  • Opanujesz sztukę łącznia, zrozumienia i zarządzania umiejętnościami miękkimi, aktywne słuchanie i mówienie, czytanie z ekranu i dostarczanie informacji, rozwój zrozumienia międzykulturowego.
  • Zrobisz podstawowy kurs fonetyki, który poprawi twoją wymowę.
  • Wykorzystania (BUPLAS) Business Processing Language Assessment Scales w celu oceny komunikacji interaktywnej i strategicznych umiejętności.
  • Będziesz pracować w realnych sytuacjach zawodowych stworzonych specjalnie na potrzeby projektu.
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu najnowszych badań w branży BPO.
  • Rozwiniesz własne umiejętności z zakresu BPO.

Dostaniesz więcej od CCI-BPO, jeśli:

  • Twój poziom jest między średniozaawansowanych i zaawansowanych.
  • Chcesz wyraźnie podnieść swoje kompetencje językowe.
  • Chcesz spełnić najwyższe standardy PBO oraz podnieść swoje umiejętności w tej dziedzinie.
  • Chcesz profesjonalnie opanować umiejętności komunikacyjne.
  • Chcesz wyciągnąć korzyści z czasu spędzonego w bardzo aktywnym środowisku i przyjaznej atmosferze z wysoce wykwalifikowanym i doświadczonym instruktorem.