Outsourcing procesów biznesowych CCI-BPO
CCI-BPO ten projekt jest bardzo dobrze ugruntowany w najnowszych badaniach i opiera się na bogatych doświadczeniach wiodącej światowej organizacji BPO oraz call center. Zaspokoi potrzeby i oczekiwania wszystkich przedstawicieli sektora BPO.
Materiały wykorzystywane w projekcie zostały opracowane przez specjalistów Future Perfect Business English. Motywujące i bardzo istotne materiały szkoleniowe, które zostały zaprojektowane w sposób umożliwiający trenerowi elastyczny dobór bazy materiałowej do indywidualnych potrzeb danego projektu.
CCI-BPO zawiera unikalne materiały, które zostały przygotowane i opublikowane przez Cambridge University.
Instruktor kursu posiada tytuł Master of Business uzyskany na Amerykańskich albo Brytyjskich uczelniach.
Czego można się spodziewać po projekcie CCI-BPO?
- Zostaniesz profesjonalistą w branży BPO.
- Opanujesz sztukę łącznia, zrozumienia i zarządzania umiejętnościami miękkimi, aktywne słuchanie i mówienie, czytanie z ekranu i dostarczanie informacji, rozwój zrozumienia międzykulturowego.
- Zrobisz podstawowy kurs fonetyki, który poprawi twoją wymowę.
- Wykorzystania (BUPLAS) Business Processing Language Assessment Scales w celu oceny komunikacji interaktywnej i strategicznych umiejętności.
- Będziesz pracować w realnych sytuacjach zawodowych stworzonych specjalnie na potrzeby projektu.
- Zdobędziesz wiedzę z zakresu najnowszych badań w branży BPO.
- Rozwiniesz własne umiejętności z zakresu BPO.
Dostaniesz więcej od CCI-BPO, jeśli:
- Twój poziom jest między średniozaawansowanych i zaawansowanych.
- Chcesz wyraźnie podnieść swoje kompetencje językowe.
- Chcesz spełnić najwyższe standardy PBO oraz podnieść swoje umiejętności w tej dziedzinie.
- Chcesz profesjonalnie opanować umiejętności komunikacyjne.
- Chcesz wyciągnąć korzyści z czasu spędzonego w bardzo aktywnym środowisku i przyjaznej atmosferze z wysoce wykwalifikowanym i doświadczonym instruktorem.